Trend visoke mobilnosti suvremenog društva je provođenje sve više vremena na otvorenom, na ulici i u prometu što je dovelo do toga da je outdoor oglašavanje postalo jedno od najefikasnijih sredstava promocije.
Prateći trendove, Komunalac d.o.o. ima mrežu s najvećim brojem oglasnih površina na više od 30 atraktivnih lokacija na području grada Koprivnice i okolice.
Atraktivnost lokacija vanjskih oglašivačkih formata (billboarda, city ligta i reklamnih tabla) odražava se u visokom stupnju frekvencije automobilskog, javnog i pješačkog prometa te cjenovnoj povoljnosti.
Za razliku od vanjskog, unutarnjeoglašavanje odnosi se na razne oblike prenošenja reklamne poruke unutar nekog prostora/objekta. Unutarnjim oglašavanjem ostvaruje se kontakt s ljudima kada su neometani drugim aktivnostima. Ovakva vrsta oglašavanja predstavlja konačan podsjetnik na poruku koju je kupac dobio kroz klasične medijske kanale s tim da ovaj oblik reklamnog prostora nije toliko nametljiv.