Obavijest o licitaciji za davanje u zakup stolova na Gradskoj tržnici

Obavijest o licitaciji za davanje u zakup stolova na Gradskoj tržnici

Zbog proglašene pandemije COVID-19 i donošenja Odluke o mjeri obustave rada tržnica i svih objekata u sastavu tržnica u kojima se obavljaju druge djelatnosti (NN 35/20) i Odluke o mjerama ograničavanja društvenih okupljanja, rada u trgovini, uslužnih djelatnosti i održavanja sportskih i kulturnih događanja (NN 32/20) od strane Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske, Uprava KOMUNALCA d.o.o. je donijela Odluku Uprave od 27. ožujka 2020. godine, kojom  se odgađa do daljnjeg USMENO JAVNO NADMETANJE (LICITACIJA) „ISKLIKOM“ za davanje u zakup prodajnih mjesta (stolovi) na kojima se prodaje: voće, povrće, presadnice, cvijeće, rezano cvijeće, mlijeko, mliječni proizvodi, svježa jaja i med na Gradskoj tržnici.

 

Svi potencijalni ponuditelji – zakupci će biti obavješteni o novom terminu održavanja javne licitacije odmah po prestanku izvanrednog stanja uzrokovanog pandemijom COVID-19, a najkasnije u roku od 8 (osam) dana od dana prestanka izvanrednog stanja uzrokovanog pandemijom COVID-19.

Zakupni odnosi za prodajna mjesta (stolove) koji su bili na snazi na dan donošenja Odluke o mjeri obustave rada tržnica i svih objekata u sastavu tržnica u kojima se obavljaju druge djelatnosti (22.3.2020. godine), će se na odgovarajući način primjenjivati na odnose KOMUNALAC d.o.o. i zakupaca po prestanku izvanrednog stanja (rezervacija stola, cijena) do održavanja odgođenog USMENOG JAVNOG NADMETANJA (LICITACIJE) „ISKLIKOM“.

Komunalac
Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.