Komunalac tradicionalni partner Ljeta na Zrinskom

Danas (ponedjeljak, 8. srpnja) na konferenciji za medije predstavljen je bogati program ovogodišnjeg četvrtog po redu „Ljeta na Zrinskom“, koje će u organizaciji Grada Koprivnice te brojnih partnera i sponzora trajati od 12. srpnja do 17. kolovoza 2019. godine.

Velika mi je čast da mogu najaviti četvrto po redu „Ljeto na Zrinskom“ koje se zaista pokazao kao pun pogodak i jedan sadržaj koji našim građanima pa i onima koji tijekom ljeta dođu u naš grad, očito jako puno znači. Svi programi koje imamo imaju veliku posjećenost bez obzira na ljetno razdoblje kad su ljudi većinom duž Jadranske obale te dobijemo mnogo pozitivnim komentara i upita što i kada ćemo nešto novoga i lijepoga ponovo ponuditi. Zahvalio bih svim sponzorima, prvenstveno Podravki koja je i ove godine glavni pokretač otvaranja manifestacije koncertom Massima  i zatvaranja koncertom Opće opasnosti te Carlsbergu kao dugogodišnjem partneru na svim manifestacijama“, rekao je gradonačelnik Mišel Jakšić.

Jedan od glavnih organizacijskih partnera je i koprivnički Komunalac. Program ovogodišnjeg „Ljeta“ u kratkim je crtama predstavila predsjednica Uprave Komunalca Nataša Tetec te nadodala…“ Iznimno mi je zadovoljstvo što je Komunalac i ove godine dio „Ljeta na Zrinskom“ , nadam se da će zadovoljiti potrebe svih naših građana i posjetitelja te da ćemo svi zajedno uživati u bogatom programu kojeg smo pripremili“, zaključila je Nataša Tetec.

Na Podravku se Grad Koprivnica uvijek može osloniti što se tiče partnerstava i potpore kod organizacija svih važnih događanja u gradu. Da je tome tako i da će Podravka uvijek biti tu za svoje građane napomenula je u obraćanju medijima direktorica korporativnog marketinga i komunikacija Podravke Marinka Akrap.

„Zaista nam je drago da Podravka može sudjelovati o jednoj ovakvoj lijepoj manifestaciji koja sad već ima i tradiciju od četiri godine. Moram vam reći da je Koprivnica apsolutno otišla dosta daleko od ostalih gradova koji organiziraju slične manifestacije. Stoga bi doista bilo nezamislivo ljetno kino bez Podravkinih grickalica ili da dječje igraonice budu bez Lina ili Kvikija“, istaknula je Marinka Akrap.

Kao neizostavan kotačić „Ljeta na Zrinskom“ je i ponosan pokrovitelj Carlsberg Croatia.

Svakome tko živi u Koprivnici je ljeto nezamislivo bez hladnog Pana. Uz hladni Pan i Sommersby, svi posjetitelji će imati priliku degustirati naš novi proizvod francusko pivo 1664 Blanc, stoga pozivam sve da nam se pridruže i uživaju u lijepom vremenu i  našim hladnim proizvodima te bogatom programu „Ljeta na Zrinskom“, izjavila je PR Expert Carlsberg Croatie Tatjana Petričušić.

Cijeli program “Ljeta na Zrinskom” možete vidjeti ovdje.