Predstavljena inicijativa “Podravski ceker” – kupujmo lokalno

Predstavljena inicijativa “Podravski ceker” – kupujmo lokalno

Podravski ceker, inicijativa pokrenuta s ciljem daljnjeg razvoja i jačanja obiteljskih gospodarstava, a na temelju svakodnevnog osluškivanja potreba i želja naših lokalnih proizvođača i obrtnika, predstavljena je danas na središnjem Zrinskom trgu od strane inicijatora Grada Koprivnice, Turističke zajednice grada Koprivnice i Komunalca.

„Situacija s koronavirusom nam je pokazala koliko nam je važna domaća proizvodnja. Komunalac se jako brzo snašao u tim uvjetima te prošio i dao mogućnost izlaganja proizvoda na Trgu bana Josipa Jelačića i uz to pokrenuo i Koprivnički plac online. Ta priča se od samog početka pokazala uspješnom, a novom inicijativom, koja je došla iz Turističke zajednice, da sve to skupa dignemo na jedan veći nivo i napravimo dobru promidžbenu priču, dovela nas je do Podravskog cekera“, kazao je gradonačelnik Mišel Jakšić

Uz već postojeće štandove presadnica voća, povrća i sadnica cvijeća, u ponudi će se naći i tradicijski proizvodi lokalnih obiteljskih gospodarstava.

Idejni začetnik Podravskog cekera Renato Labazan, također je izrazio veliko zadovoljstvo dosadašnjim odazivom proizvođača i prodavača, kao i reakcijama građana.

„Moram reći da skoro 15 godina ispod radara prolazi jedna aktivnost Turističke zajednice grada Koprivnice, a to je Kupujmo koprivničko, kupujmo podravsko. Naša uloga je promovirati i razvijati domaće proizvode i to smo i radili, a sad ćemo to nastaviti uz naše OPG-ove. Ovo nam je jedinstvena prilika da razvijamo lokalni turizam. Omogućit ćemo raznim obrtima i djelatnostima da izađu van iz svojih radnji, da se predstave ljudima, a kasnije to i kapitaliziraju na tržištu“, rekao je Renato Labazan, direktor Turističke zajednice grada Koprivnice.

Vrlo uspješnom i rado prihvaćenom od strane kupaca, pokazala se online platforma na Facebooku Koprivnički plac online, koju je 25. ožujka pokrenuo Komunalac kao odgovor na tadašnje privremeno zatvaranje Gradske tržnice. Na taj način pomogli smo domaćim poljoprivrednim proizvođačima da promoviraju svoje domaće, svježe i zdrave namirnice koje inače prodaju na Gradskoj tržnici u Koprivnici te da kupci na jednom mjestu nađu sve ono što bi kupili na placu. Koprivnički plac online danas broji više od 4.500 članova.

Nastavljamo pomagati našim OPG-ovcima koji su bili ili pak uopće dosad nisu bili prisutni na gradskoj tržnici. Zainteresirani proizvođači i obrtnici za prodaju svojih proizvoda mogu se javiti u Turističku zajednicu i postati dio ove lijepe priče. Isto tako, Komunalac će se kao i do sada brinuti zajedno u suradnji s našim građanima da higijenski uvjeti i dalje budu na zavidnoj razini, a sve prema preporukama nadležnih službi za ovu situaciju“, rekla je Dubravka Horvat, članica Uprave Komunalca.

Zainteresirani proizvođači i obrtnici za prodaju svojih proizvoda mogu se javiti na broj telefona 621-433 ili e-mail adresu tzg-koprivnica@kc.t-com.hr. „Podravski ceker“ djelovat će u sklopu „Koprivničkog placa“, svakodnevno od ponedjeljka 18. svibnja do početka lipnja, a po potrebi i dulje, svakodnevno osim nedjelje do 13 sati.

Skip to content