Vizija, misija, strategija
VIZIJA
Zelena i čista lokalna zajednica po mjeri svakog čovjeka. Socijalno uključiva organizacija. Inovativni proizvodi i usluge. Zajednički rast i razvoj ljudi i organizacije.
Društvo u skladu s misijom, vizijom, strategijom, zakonskom regulativom, međunarodnim standardima te svojom opredijeljenošću k postizanju visoke razine kvalitete svoje ukupne djelatnosti, trajno i sustavno unaprjeđuje kvalitetu i poboljšava učinkovitost svojih aktivnosti.
MISIJA
Društvo će svojim djelovanjem biti podrška održivom razvoju i rastu grada Koprivnice i okolice kroz moderan i inovativan sustav gospodarenja otpadom, uređenje zelenih i drugih javnih površina te upravljanje i održavanje objekata i infrastrukture od javnog značaja turističke, ugostiteljske, kulturne i sportske namjene u cilju podizanja standarda građana.
STRATEGIJA
Strategija Komunalca je trajno opredjeljenje za vrijednosti:
- ZADOVOLJSTVO KORISNIKA / GRAĐANA
Posvećujemo najveću pažnju ostvarivanju i zadržavanju visoke razine zadovoljstva korisnika usluga cijenom, kvalitetnom i pravovremenom realizacijom usluga.
- ZAŠTITA OKOLIŠA
Preventivnim pristupom kontinuirano sprječavamo pojave onečišćenja okoliša te povećavamo sigurnost radnika i korisnika usluga. Našim aktivnostima i edukacijama potičemo zajednicu i naše zaposlenike na očuvanje i zaštitu okoliša.
- PROFESIONALNOST
Stručni smo, proaktivni, odgovorni i suradnički orijentirani, ulažemo u stalni razvoj i usavršavanje uz poštivanje sigurnosti na radu i zaštite zdravlja radnika. Transparentni smo i etični u radu, odgovorno i savjesno poslujemo u skladu s zakonskim i ostalim zahtjevima vezanim na poslovnu djelatnost. Upravljanje Društvom temeljimo na sustavu upravljanja kvalitetom temeljenom na zahtjevima međunarodnih normi, analizi rizika poslovanja i modelu upravljanja rizicima.
- PREDANOST
Predani smo ostvarivanju i osnaženju dobrih partnerskih odnosa sa svim dionicima – korisnicima, poslovnim partnerima, radnicima. Usmjereni smo na prevenciju i rješavanje problema, podizanje standarda rada i razvoja zajednice.
- INOVATIVNOST
Razvijanjem novih i kreativnih ideja te postavljanjem ambicioznih, mjerljivih i realnih ciljeva i projekata, stvaramo nove trendove, proizvode i usluge. Ulažemo u nove tehnologije i visoku kvalitetu pružanja usluga.
- PRILAGODLJIVOST / FLESKIBILNOST
Brzo se prilagođavamo i reagiramo prema potrebama korisnika i naših partnera, promjenama na tržištu i kriznim situacijama.
- UKLJUČIVOST
Društveno smo odgovorni, socijalno osviješteni i uključujemo različite socijalne skupine u aktivnosti Društva.
POLITIKA UPRAVLJANJA KVALITETOM, OKOLIŠEM I SIGURNOSTI NA RADU
Gradsko komunalno poduzeće Komunalac d.o.o. u skladu s misijom, vizijom, strategijom, zakonskom regulativom, međunarodnim standardima te svojom opredijeljenošću ka postizanju visoke razine kvalitete svoje ukupne djelatnosti, trajno i sustavno unaprjeđuje kvalitetu i poboljšava učinkovitost svojih aktivnosti.
Komunalac d.o.o. ima politiku upravljanja kvalitetom, okolišem i sigurnosti koja je primjerena svrsi, osigurava okvir za uspostavljanje ciljeva te uključuje opredijeljenost zadovoljenja zakonskih i drugih zahtjeva po pitanju kvalitete, okoliša i sigurnosti.
Radi prepoznavanja, zadovoljavanja i poboljšavanja zahtjeva, potreba i očekivanja korisnika i ostalih zainteresiranih strana, a s ciljem postizanja, održavanja i jačanja istaknutih vrijednosti u svojem cjelokupnom djelovanju utvrđuje se ova Politika upravljanja kvalitetom, okolišem i sigurnošću.
Komunalac se trajno opredjeljuje za:
- posvećivanje najveće pažnje ostvarivanju i zadržavanju visoke razine zadovoljstva svojih korisnika cijenom, kvalitetnom i pravovremenom realizacijom usluga,
- primjenu i stalno poboljšavanje učinkovitosti sustava upravljanja temeljenog na zahtjevima međunarodnih normi ISO 9001, ISO 14001 i ISO 45001, HACCP principima i Codex Alimentariusu te analizi rizika poslovanja i modelu upravljanja rizicima,
- postavljanje ambicioznih, mjerljivih i realnih ciljeva i projekata, razvoj novih i kreativnih ideja, stvaranje novih trendova, proizvoda i usluga, ulaganje u nove tehnologije i visoku kvalitetu pružanja usluga,
- transparentnost i etičnost u radu, odgovorno i savjesno poslovanje u skladu sa zakonskim i ostalim zahtjevima vezanim na poslovnu djelatnost,
- zapošljavanje stručnog i ambicioznog kadra koji će imati mogućnosti i obvezu stalnog razvijanja i usavršavanja te osiguranje sigurnosti na radu i zaštite zdravlja radnika,
- preventivnim pristupom kontinuirano sprječavanje pojave onečišćenja okoliša, smanjivanje negativnog utjecaja na okoliš te povećanje sigurnosti na radu, zaštite zdravlja radnika i korisnika naših usluga,
- društvena odgovornost, socijalna osviještenost i uključivanje različitih socijalnih skupina u aktivnosti Društva,
- kontinuirano poticanje cjelokupne zajednice na očuvanje i zaštitu okoliša putem aktivnosti i edukacija,
- njegovanje i razvijanje partnerskih odnosa sa korisnicima usluga, poslovnim partnerima, suvlasnicima i radnicima,
- usmjerenost na prevenciju i rješavanje izazova, fleksibilnost i proaktivnost prema potrebama korisnika i naših partnera, promjenama na tržištu i kriznim situacijama s ciljem podizanje standarda poslovanja i razvoja zajednice.